Succesvolle samenwerking met stichting Philomela!

Stichting Wera organiseert in samenwerking met Stichting Philomela, Certa Legal en Rabobank Amsterdam 10 concerten.
De concerten in samenwerking stichting Philomela zijn een groot succes. Hierbij een super leuke reactie over het concert in Kastanjehof.

"We kijken met veel plezier terug op het concert van de zangeres en pianiste van Philomela. Het publiek bestond grotendeels uit ouderen die niet of nauwelijks de deur uit kunnen. Verder mensen met een verstandelijke beperking die gewoonlijk niet zo snel naar klassieke muziek luisteren en bezoekers van buiten. Het optreden was in een kleine 'theaterzaal' met pluchen stoelen en kroonluchters. De gasten werden ontvangen met een kleine 'high tea' in de mooi versierde zaal. Dus een waardige ambiance voor de muziek van Merel en Dessy. Het programma was een interessante afwisseling van bekende en minder bekende liederen. Een uitleg over de oorsprong van de liederen en componisten maakte het geheel nog levendiger. Er werd zelfs gedanst op muziek en door de mensen in rolstoelen mee bewogen. Merel en Dessy gingen heel leuk in op eigen initiatieven vanuit het publiek. Ze bleven na het programma nog spontaan door zingen en spelen. En toen ze afscheid hadden genomen ging er nog een groepje door met zingen. We willen ook nog de sponsors extra bedanken dat dit concert mogelijk is gemaakt voor onze mensen!" Aldus Ineke Engbers en Gerda Auf der Springe

Om een idee te krijgen van de concerten, klik eens op deze link: https://www.youtube.com/watch?v=fwDajXpIU1g !

Succesvolle samenwerking met stichting Philomela!
Ik schrijf mij ook in voor